Reklamacje
1.
Sklep jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w
rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży
Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o
szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
2.
Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych
prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na
adres e-mail skleponline@bbhome.net.pl, adres korenspondencyjny i
odsyłania reklamowanego towaru, BBHome ul. Nasienna 9, 02-241
Warszawa. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w
terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym
okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
3. Gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, wszystkie koszty dostawy ponosi Sklep.
4.
Sklep nie jest producentem towarów. Wszystkie towary dostępne w Sklepie
objęte są gwarancją producenta oraz są fabrycznie nowe. Producent
ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego towaru na
warunkach oraz przez okres gwarancji wskazany w karcie gwarancyjnej.
5.
Wszystkie towary oferowane przez Sklep są przeznaczone do użytku
domowego. Reklamacje towarów wykorzystywanych w celach komercyjnych mogą
zostać odrzucone przez producenta - jeśli wada towaru będzie wynikać z
intensywnego użytkowania w warunkach innych niż domowe. Odpowiedzialność
Sklepu względem dokonującego zakupu przedsiębiorcy uregulowana jest
przepisami Kodeksu Cywilnego, bez zastosowania Ustawy o szczególnych
warunkach sprzedaży konsumenckiej.