pinterest

Koszty wysyłki

KOSZTY DOSTAWY

Staramy się aby nasze paczki docierały do klientów w jak najkrótszym czasie, przy zachowaniu możliwie jak najniższych cen za wysyłkę. Produkty wysyłamy kurierem, dostarczamy własnym transportem BBHome - dotyczy tylko "Dostawa Specjalna". Paczki dostarczane są na ogół na drugi dzień od nadania.

DOSTAWA I ZWROT

Koszt wysyłki na terenie Polski :
Przesyłka kurierska DHL do 30 kg – 19,00 zł brutto. Dostawy tylko w dniach roboczych w godzinach pomiędzy 9 a 17.
Przesyłki delikatne i o dużych gabarytach np meble, lustra duże lampy czy duże zamówienia, wysyłane są najczęściej na palecie.
Przesyłki na palecie kurier dostarcza pod drzwi, nie wnosi i nie rozpakowuje, cena przesyłek na palecie od 150 zł brutto do 350 zł brutto w zależności od wielkości i wagi przesyłki.

PROMOCJA "Darmowa Dostawa"

  1. Wszystkie zamówienia na towary dostępne od ręki, których ostateczna wartość po uwzględnieniu dodatkowych rabatów przewyższa 500 zł wysyłamy gratis.
  2. Promocja nie dotyczy towarów z wyprzedaży.
  3. Promocja organizowana jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i nie dotyczy zamówień wysyłanych za granicę.
  4. W przypadku zwrotu całości zamówienia, warunki promocji "Darmowa Dostawa" przestają być spełnione, a sklep bbhomeonline.pl zastrzega sobie prawo do potrącenia kosztów wysyłki pierwotnego zamówienia z należności wobec Klienta.,
  5. W przypadku zwrotu części zamówienia, jeżeli wartość zakupów pozostałych u klienta jest mniejsza niż 500 zł warunki promocji „Darmowa Dostawa” przestają być spełnione a sklep bbhomeonline.pl zastrzega sobie prawo do potrącenia kosztów wysyłki pierwotnego zamówienia z należności wobec Klienta.
  6. Wszelkie ewentualne reklamacje dotyczące promocji prosimy składać pisemnie do Biura Obsługi Klienta na adres: skleponline@bbhome.net.pl.

DOSTAWA SPECJALNA

Meble na zamówienie indywidualne o dużych rozmiarach i produkty o niestandardowych gabarytach wysyłane są odpłatnie na terenie Polski transportem własnym BBHome. Meble po opłaceniu transportu dostarczane są pod wskazany adres. Na życzenie Klienta, za dodatkową opłatą, są wnoszone na piętro, rozpakowywane, montowane a pozostałości po opakowaniu usuwane. Usługa Dostawy Specjalnej obejmuje wyłącznie meble o dużych gabarytach nie mieszczących się na europaletę o wymiarach 120x80cm i wysokości spakowanej palety 180 cm.

CENNIK DOSTAWY SPECJALNEJ

Dostawa Standardowa

  1. Na terenie Warszawy i Trójmiasta  170 zł brutto (Uwaga: cena dotyczy tylko dostarczenie mebla na parter, bez wniesienia i montażu).
  2. Dostawa wraz z montażem, ustawieniem, zabraniem opakowań – 210 zł brutto (dotyczy sof, foteli, krzeseł).
  3. Transport poza granice Warszawy 210 zł brutto + 4 zł za kilometr. Ostateczną cenę potwierdza kierownik magazynu BBHome.
  4. Transport poza granice Trójmiasta wyceniany jest indywidualnie.
  5. Cena dostawy specjalnej poza granice Polski wyliczana jest indywidualnie.

Więcje informacji pod nr +48 22 242 87 85

Dostawa Niestandardowa:

  1. Przynajmniej jeden mebel waży więcej niż 150 kg lub wymaga więcej niż 3 osób do wniesienia: cena opłaty standardowej + 100 zł brutto.
  2. Mebel nie mieści się w windzie i trzeba go wnieść: cena opłaty standardowej + 25 zł brutto za każde piętro.
  3. Montaż łóżka, stołu 130 zł brutto. Montaż innych mebli wyceniamy indywidualnie.

*Usługa Dostawy Specjalnej, świadczona jest przez nas od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-15.00
Za dodatkową dopłatą istnieje możliwość dostawy w innych godzinach i w weekend, wiecęj informacji pod nr +48 22 242 87 85

Reklamacje InPost

1. Operator umożliwia zainicjowanie procedury reklamacyjnej podczas procesu odbioru Przesyłki Paczkomatowej ze skrytki w Paczkomacie i wypełnienie poleceń zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu. W tym celu, korzystając z odpowiedniej opcji w Paczkomacie, należy natychmiast ponownie umieścić Przesyłkę Paczkomatową w skrytce Paczkomatu pozostawiając ją do dyspozycji Operatora. Formularz reklamacyjny wysyłany jest na e-mail Odbiorcy, który jest obowiązany wypełnić go w ciągu 14 dni i zatwierdzić, co jest równoznaczne ze złożeniem reklamacji. Niewypełnienie formularza w określonym terminie skutkuje odesłaniem Przesyłki Paczkomatowej do Nadawcy. Operator po zainicjowaniu reklamacji dokonuje komisyjnego otwarcia Przesyłki Paczkomatowej i sporządza stosowny protokół. Na tej podstawie Dział Reklamacji Operatora stwierdza zasadność reklamacji lub odmawia jej uznania i w związku z tym podejmuje dalsze czynności określone w Regulaminie.

2. Do momentu złożenia reklamacji Odbiorca ma możliwość odebrania Przesyłki Paczkomatowej z oddziału Operatora.

3. Roszczenia z tytułu niewidocznych przy odbiorze ubytków lub uszkodzeń Przesyłki mogą być zgłoszone przez Odbiorcę nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania Przesyłki. W przypadku stwierdzenia przez Odbiorcę uszkodzeń niewidocznych w chwili odbierania Przesyłki konieczne jest sporządzenie protokołu szkody w placówce Operatora i w tym celu Odbiorca musi się udać z reklamowaną Przesyłką Paczkomatową do placówki Operatora nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania Przesyłki, w celu sporządzenia przez Operatora protokołu szkody, a następnie zgłasza reklamację na formularzu zgodnie z ust. powyżej.

Więcej informacji nt. reklamacji >>

 

 

facebook pinterest instagram
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel