blog

Koszty wysyłki

KOSZTY DOSTAWY

BBHome oferuje sposoby dostaw dopasowane do gabarytów i rodzajów towarów oraz wymagań Klienta:

  • zamów zakupy z dowozem firmą kurierską DHL dla standardowych paczek
  • wybierz odbiór w jednym z naszych sklepów stacjonarnych aby nie ponosić dodatkowych kosztów transportu. Adresy naszych sklepów >
  • odbierz towar w wybranym paczkomacie Inpost o dowolnej porze
  • dla gabarytów wybierz dostawę specjalną BBHome - Twoje produkty dostarczymy do domu, w wąskim przedziale godzinowym

Oferta obowiązuje na terenie całej Polski.

 

Rodzaj dostawy Miejsce dostawy Koszt dostawy brutto Rodzaj produktu Płatność Czas dostawy
Dostawa do sklepów BBHome Sklepy sieci BBHome Gratis

Każdy produkt

z oferty BBHome

Przedpłata może wydłużyć się o 14 dni od standardowego
Paczkomaty Inpost  Wybrany Paczkomat

11 zł

Zakupy >500 zł Gratis

Mieszczący się w paczce o wymiarach 64x38x40 cm Przedpłata 2-3 dni robocze od wysyłki
Paczka DHL Pod wskazany adres w PL/ do drzwi

19 zł

Zakupy >500 zł Gratis

Max wymiary paczki 120x60x60 cm, max 30 kg Przedpłata lub pobranie (gotówka) 1-2 dni robocze od wysyłki
Paleta DHL Pod wskazany adres w Polsce, pod budynek, bez rozpakowania

199 zł 

Zakupy >500 zł Gratis

Max wymiary 180 wys. x

120 dł. x 60cm szer.

Przedpłata lub pobranie (gotówka) 1-2 dni robocze od wysyłki
Dostawa Specjalna BBHome Pod wskazany adres z wniesieniem na parter 160 zł w Warszwawie +3,5 zł za km poza W-aw Każdy produkt z oferty BBHome Przedpłata Pon – pt 7-15, po uprzednim umówieniu się z działem logistyki BBHome
Dostawa Specjalna BBHome Premium

Pod wskazany adres z wniesieniem na parter, rozpakowaniem i zabraniem opakowań

210 zł w Warszwawie +3,5 zł za km poza W-aw Każdy produkt z oferty BBHome Przedpłata Pon – pt 7-15, po uprzednim umówieniu się z działem logistyki BBHome

 

United Kingdom on Mozilla  FOREIGN COUNTRY DELIVERY

You can order our products directly to your Home around the world. Please contact us via skleponline@bbhome.net.pl sending product link and your address, we will calculate shipping costs for you. 

 

PROMOCJA "Darmowa Dostawa" za zakupy powyżej 500 zł

  1. Wszystkie zamówienia na towary dostępne od ręki, których ostateczna wartość po uwzględnieniu dodatkowych rabatów przewyższa 500 zł wysyłamy gratis.
  2. Promocja nie dotyczy towarów z wyprzedaży.
  3. Promocja organizowana jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i nie dotyczy zamówień wysyłanych za granicę.
  4. W przypadku zwrotu całości zamówienia, warunki promocji "Darmowa Dostawa" przestają być spełnione, a sklep bbhomeonline.pl zastrzega sobie prawo do potrącenia kosztów wysyłki pierwotnego zamówienia z należności wobec Klienta.,
  5. W przypadku zwrotu części zamówienia, jeżeli wartość zakupów pozostałych u klienta jest mniejsza niż 500 zł warunki promocji „Darmowa Dostawa” przestają być spełnione a sklep bbhomeonline.pl zastrzega sobie prawo do potrącenia kosztów wysyłki pierwotnego zamówienia z należności wobec Klienta.
  6. Wszelkie ewentualne reklamacje dotyczące promocji prosimy składać pisemnie do Biura Obsługi Klienta na adres: skleponline@bbhome.net.pl.

DOSTAWA SPECJALNA

Dostawa specjalna dotyczy mebli i gabarytów - wyceniana jest indywidualnie. Skontaktuj się z nami - wycenimy ją dla Ciebie:

email: skleponline@bbhome.net.pl                   tel. +48 22 242 87 85

Meble na zamówienie indywidualne o dużych rozmiarach i produkty o niestandardowych gabarytach wysyłane są odpłatnie na terenie Polski transportem własnym BBHome. Meble po opłaceniu transportu dostarczane są pod wskazany adres. Na życzenie Klienta, za dodatkową opłatą, są wnoszone na piętro, rozpakowywane, montowane a pozostałości po opakowaniu usuwane. Usługa Dostawy Specjalnej obejmuje wyłącznie meble o dużych gabarytach nie mieszczących się na europaletę o wymiarach 120x80 cm i wysokości spakowanej palety 180 cm.

Dodatkowe opłaty za niestandardowe dostawy:

  • przynajmniej jeden mebel waży więcej niż 150 kg lub wymaga więcej niż 3 osób do wniesienia: cena opłaty standardowej + 100 zł brutto.
  • mebel nie mieści się w windzie i trzeba go wnieść: cena opłaty standardowej + 25 zł brutto za każde piętro.
  • montaż łóżka, stołu 130 zł brutto. Montaż innych mebli wyceniamy indywidualnie.

*Usługa Dostawy Specjalnej, świadczona jest przez nas od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-15.00

Za dodatkową dopłatą istnieje możliwość dostawy w innych godzinach i w weekend.

Szybka wysyłka

Produkty, które znajdują się w naszym magazynie, wysyłane są w ciągu 24-48 godzin od złożenia zamówienia (w przypadku wyboru wysyłki za pobraniem) lub od momentu zaksięgowania płatności na naszym rachunku bankowym. Wysyłka produktów na specjalne zamówienie każdorazowo realizowana jest natychmiast po otrzymaniu dostawy od konkretnego producenta.
Jeśli w jednym zamówieniu znajdą się produkty z różnymi statusami dostępności - ostateczny termin realizacji całego zamówienia dotyczy zawsze produktu z dłuższym terminem realizacji.
Podany czas realizacji zawsze dotyczy dni roboczych.
Odpowiednio zabezpieczone przesyłki
Nasi pracownicy dokładają wszelkich starań by zabezpieczyć wysyłane produkty w takim stopniu by dotarły do odbiorców bezpiecznie. Używamy w tym celu wielu zabezpieczeń, takich jak 5 warstwowe kartony, folia bąbelkowa, wypełniacze piankowe, tektura falista.

Informacja na temat przesyłki

W momencie wysłania zakupionych produktów przesyłamy powiadomienie e-mail.
Na każdym etapie realizacji złożonego przez Ciebie zamówienia możesz skontaktować się z obsługą BBHome, która poinformuje o planowanej dacie dostawy.
Zawsze dodatkowe ubezpieczenie przesyłki
W trosce o bezpieczeństwo Twojego zamówienia, wszystkie wysyłane przez nas przesyłki są dodatkowo przez nas ubezpieczane, w celu zminimalizowania ryzyka ich uszkodzenia w trakcie dostawy.
Profesjonalne firmy spedycyjne
Dostawy realizowane są wyłącznie za pośrednictwem zaufanych i najlepszych na polskim rynku firm kurierskich, sprawdzonych w oparciu o wieloletnią współpracę.

  • WAŻNE! Przy odbiorze przesyłki, po podpisaniu listu przewozowego, prosimy otworzyć paczkę, a następnie bardzo dokładnie sprawdzić, czy zamówiony Towar nie posiada żadnych uszkodzeń mechanicznych. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych w transporcie, należy odmówić przyjęcia paczki oraz spisać z kurierem protokół szkody. O zaistniałym problemie prosimy poinformować obsługę sklepu mailowo (skleponline@bbhome.net.pl) lub telefonicznie (22 2428785). 
  • Reklamacje bez wypełnionego formularza reklamacyjnego nie będą uwzględniane.

Przydatne telefony:
DHL – przesyłki kurierskie 42 6345345
Inpost – przesyłki paczkomatowe 72 2444000

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel