FAQ
FAQ
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
(FAQ)
Ile czasu trwa realizacja zamówienia?
Zamówienia realizowane są w czasie od 2 dni roboczych, do 8 tygodni - w zależności
od dostępności towaru w magazynie sklepu.
Czy mogę uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar?
Na
etapie składania zamówienia (podawania danych odbiorcy) należy zaznaczyć opcję
'firma' i wpisać numer NIP, w pozostałych przypadkach faktura Vat wystawiana
jest w ciągu 7 dni, po przesłaniu nam numeru zamówienia i danych do
faktury.
Czy podane na stronie ceny są aktualne i
ostateczne?
Informacje na stronach internetowych sklepu, zarówno dotyczące dostępności
produktów jak i ich cen są systematycznie uaktualniane. W sytuacji, kiedy cena
uległa zmianie w chwili zamówienia - poinformujemy o tym kupującego, który
będzie mógł podjąć decyzję o zakupie towaru lub rezygnacji.
Czy mogę ustalić dzień i godzinę odbioru i czy
może być to weekend? Co w przypadku kiedy nie odbiorę
przesyłki?
Przy wyborze sposobu dostawy jest możliwość wyboru
dni. Dostaw w weekend nie wykonujemy. W uwagach można dopisać sugerowane
godziny dostaw standardowych między 9-17. Tę informację wraz z
telefonicznym kontaktem do Państwa przekażemy kurierowi.
W przypadku nie odebrania przesyłki w umówionym
terminie, szczegóły i cenę dotyczącą następnej dostawy przekażemy Państwu
e-mailowo lub telefonicznie.
BEZPIECZEŃSTWO
Staramy się, aby Klient realizujący zakupy w naszym sklepie miał gwarancję
bezpieczeństwa - zarówno w kwestii jakości towarów, jak i danych
osobowych.
Wykorzystujemy najnowocześniejsze mechanizmy ochrony przekazywania i
przechowywania danych osobowych, jakie są w tej chwili dostępne.
Paczki wysyłamy, jak tylko należność za zamówienie jest zaksięgowana na
naszym koncie.
Sprzedajemy produkty wysokiej jakości. Dokładamy starań o wysoką jakość
opisów produktowych i udzielamy dokładnych informacji odnośnie naszej
oferty.